'It’s not the strongest that survives, nor the most intelligent, but the one most adaptable to change.'

- Charles Darwin





Over de founders

Net als alle contributors zijn de founders van Futureness ondernemers die zien dat het beter kan. Milena, Vera en Leroy sluiten op visie volledig aan en krijgen er ontzettend veel energie van om Futureness keihard te laten groeien.

Milena Grul | CEO

Milena was als kind bezig met het winnen van prijsvragen en op welke slimme manieren dit het beste lukte. Milena denkt altijd al in mogelijkheden en niet in beperkingen. Alles is mogelijk. Als het nu nog niet lukt, lukt het dus nóg niet, maar niet nooit niet. Milena is scrum-master en is continu bezig om processes te evalueren en te verbeteren, altijd vanuit een positieve en groei mindset. Al deze kennis en learnings zitten verwerkt in onze producten en in de manier waarop masterclasses van Futureness gestructureerd worden.

'Educational Technology geeft ons de kans om continue te blijven groeien. In een wereld waar Facebook, Instagram, Amazon, Google en Apple een integraal onderdeel van ons leven zijn, heeft onze manier van leren een upgrade nodig. We moeten steeds sneller leren van elkaar, met al onze diversiteit van inzichten. Daar is een cultuur van inclusie voor nodig, om zo samen de grote veranderingen teweeg te brengen die onze toekomst nodig heeft.'

Leroy Duivenvoorden | CXO

Leroy liep als hotte modelboy door New York met de audiocursussen van Tony Robbins op repeat te analyseren hoe mensen nou eigenlijk denken en werken. Hij leerde sales op basis van NLP - neuro linguïstisch programmeren - en was totaal verslaafd aan het erachter komen waarom mensen doen wat ze doen en hoe succesvolle mensen denken. Terug in Nederland gaf hij zelf trainingen op basis van NLP om mensen meer uit zichzelf te laten halen op zowel zakelijk als persoonlijk vlak en liet hij honderden mensen stoppen met roken als coach bij Stivoro. Samen met Vera startte hij Marketing Schmarketing.

'Het is mijn focus om highly consumable content te maken zodat we de ervaring van leren herkaderen. Een breder perspectief zorgt voor nieuwe mogelijkheden, voor jezelf en voor anderen. Het is mijn missie om met Futureness een cultuur van vrijheid, acceptatie en ondernemerschap te creëren. Een cultuur van meer menselijkheid. Ik wil mensen meer mogelijkheden geven door mindset te inspireren die ons allemaal vooruit brengt.'

Vera Westenberg | CTO

Vera is altijd al gefascineerd door de rol van media in beeldvorming en menselijk gedrag. Op AMFI bestudeerde ze film, media, sociologische en psychoanalytische theorieën en de betekenissen die wij als westerse wereld aan bepaalde beelden en gedragingen geven. Met Marketing Schmarketing passen ze deze kennis toe om merken te ontwikkelen die menselijk en inclusief zijn en waar geen detail niet geanalyseerd is.

'Het is ontzettend belangrijk dat we onze wereld inrichten voor alle mensen. Doordat grote structuren op het gebied van storytelling en tech veelal door een homogene groep mensen worden ontwikkeld, ontstaat er (onbewust) meer en meer ongelijkheid in onze samenleving. Laten we daar verandering in brengen door een inclusieve, creatieve en innovatieve mindset aan te leren en op die manier te evolueren als mensen.'

Team

Andrea Casetti - We The Future
Andrea Casetti | Head of Cinematography

De Futureness esthetiek in video is te danken aan cinematograaf Andrea Casetti. Om highly consumable content te creëren is een stijl nodig die niet alleen mooi is, maar je ook geboeid houdt. Andrea’s werk heeft een sterke fashion feel met een tikkie vintage vibes. Zo wordt het verhaal van onze contributors op de mooiste manier gekaderd.


Ruby Cruden - We The Future
Ruby Cruden | Allround brand creative

Ruby creëert creatieve concepten die direct toe te passen zijn. Een merk staat om steeds verder uit te breiden, in iedere vorm van communicatie. Ruby drijft Futureness vooruit door de masterclasses van onze contributors in engaging content te vertalen, door kick ass motion graphics te bouwen en door het merk te vangen in next level brand photography.


Wij, en derde partijen, maken op onze website van cookies. We gebruiken cookies voor het bijhouden van statistieken (de cookies van Google Analytics zijn volledig geanonimiseerd), om voorkeuren op te slaan maar ook voor marketingdoeleinden. Door op akkoord te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze cookie verklaring.

LEES MEER